Odată cu adoptarea poziției Consiliului UE, atenția se îndreaptă către adoptarea poziției Parlamentului European. IRU solicită PE soluțiile practice pentru IMM-urile din industria de transport persoane cu autobuze și autocare Citiți
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii – MTI informează UNTRR referitor la ultimele precizări ale Inspectoratului General al Poliției de Frontieră despre stadiul pregătirii pentru operaționalizarea sistemului european de intrare/ieșire a pasagerilor non-UR (EES) și despre posibilitatea unei operaționalizări flexibile Citiți
Comisia Europeană a prezentat noile reguli europene privind timpii de conducere și de odihnă aplicabile șoferilor care operează servicii de transport rutier ocazional de persoane, precum și procedurile de control ale acestora. Citiți
Conform Studiului UNTRR Piața transporturilor rutiere 2018-2030, transportul rutier național (interurban și interjudețean) deține cea mai mare cotă de piață, reprezentând 43,5% din valoarea totală a sectorului de transport. Citiți
Într-o scrisoare comună, IRU, alături de Asociația Internațională a Transportului Public și Asociația Operatorilor de Transport de Pasageri din Europa, a făcut apel la factorii de decizie din UE să susțină modificările-cheie ale revizuirii Directivei privind permisele de conducere. Citiți
Într-o scrisoare trimisă eurodeputaților pe 29 octombrie 2024, IRU – împreună cu Autoritățile Metropolitane de Transport din Europa, Asociația Internațională de Transport Public, Operatorii Europeni de Transport de Pasageri, Comunitatea Companiilor Europene de Căi Ferate și Infrastructură, Rețeaua EUROCITIES și Rețeaua POLIS – au evidențiat necesitatea urgentă de a reînnoi accentul pe rolul esențial al transportului public local și regional. Citiți