Setati descendent

Articolele 1-6 din 87

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista
  1. Detașare Danemarca - majorarea salariului minim și procedurile de control
    Detașare Danemarca - majorarea salariului minim și procedurile de control
    Nerespectarea obligației de plată a remunerației șoferilor detașați în Danemarca conduce la amenzi de 35 000 DKK. Consultați cea mai recentă prezentare a Autorității de trafic rutier din Danemarca cu privire la procedurile de control detașare și remunerare șoferi. Citiți
  2. CE pregătește scenarii detașare șoferi camion în cazul schimbului de remorci
    CE pregătește scenarii detașare șoferi camion în cazul schimbului de remorci
    UNTRR va participa la grupul de experți CE privind detașarea șoferilor din 19 aprilie 2024, in cadrul căruia se vor discuta noile scenarii pregătite de CE privind aplicarea detașării la transporturile rutiere internaționale de mărfuri în cazul schimbului de remorci și șoferi. Consultați scenariile propuse de CE și transmiteți-ne observațiile dumneavoastră! Citiți
  3. Reguli minime privind migranții ilegali și redefinirea transportului combinat, dezbătute de asociațiile europene de transport rutier de marfă membre IRU
    Reguli minime privind migranții ilegali și redefinirea transportului combinat, dezbătute de asociațiile europene de transport rutier de mărfuri membre IRU
    UNTRR a participat la reuniunea asociațiilor europene de transport rutier de mărfuri membre ale Comitetului de Legătură Transport Marfă - CLTM IRU care a avut loc la Bruxelles pe 4 aprilie 2024. Citiți
  4. Ultimele evoluții privind Pachetul Mobilitate 1 - amânarea Declarației semnalului de autentificare OSNMA pentru tahograful inteligent 2 și decizia CJUE privind întoarcerea acasă a camioanelor
    Ultimele evoluții privind Pachetul Mobilitate 1 - amânarea Declarației OSNMA pentru tahograful inteligent 2 și decizia CJUE privind întoarcerea acasă a camioanelor
    UNTRR  a participat la Comitetul de Dialog Social Sectorial European în Transporturile Rutiere care a avut loc pe 21 martie 2024 prin video-conferință la Comisia Europeană. Citiți
  5. Consultare - Introducerea serviciului de autentificare a semnalului OSNMA la versiunea 2 a tahografului inteligent (G2V2)
    Consultare - Introducerea serviciului de autentificare a semnalului OSNMA la versiunea 2 a tahografului inteligent (G2V2)
    Tahografele inteligente 2 de tranzitiei (G2V2) pot fi montate în vehiculele înmatriculate pentru prima dată numai până la 31 mai 2024 sau la 5 luni după data Declarației de service a OSNMA, oricare dintre acestea este cea mai recentă. Citiți
  6. CE recomandă transportatorilor să planifice din timp retroechiparea cu tahograf inteligent 2, odată cu inspecția periodică a tahografului
    CE recomandă transportatorilor să planifice din timp retroechiparea cu tahograf inteligent 2, odată cu inspecția periodică a tahografului
    Regulamentul (UE) 2020/1054 a introdus o obligație de modernizare a vehiculelor care operează într-un stat membru diferit de statul membru de înregistrare, care trebuie retroechipate cu cea mai recentă versiune a tahografului, așa cum este proiectat de co-legislatorii UE (tahograf inteligent v2). Citiți
Setati descendent

Articolele 1-6 din 87

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.