Vizualizare ca Grilă Lista

6 Articole

articole pe pagină
  1. Când trebuie șoferul să dețină certificat de detașare?
    Detașare transnațională - Când trebuie șoferul să dețină certificat de detașare?
    La mai bine de 2 ani și jumătate de la intrarea în vigoare a PM1 sunt încă șoferi și manageri de transport care nu cunosc legislația specifică PM1 și nu dețin certificate de detașare. Citiți
  2. Detașare Danemarca - majorarea salariului minim și procedurile de control
    Premium
    Detașare Danemarca - majorarea salariului minim și procedurile de control
    Nerespectarea obligației de plată a remunerației șoferilor detașați în Danemarca conduce la amenzi de 35 000 DKK. Consultați cea mai recentă prezentare a Autorității de trafic rutier din Danemarca cu privire la procedurile de control detașare și remunerare șoferi. Citiți
  3. Tahograful inteligent Generația 2 – Aspecte privind utilizarea cardurilor de  șofer și exceptarea de la detașare a operațiunilor crosstrade efectuate în cadrul transporturilor bilaterale
    Premium
    Tahograful inteligent Generația 2 – Aspecte privind utilizarea cardurilor de șofer și exceptarea de la detașare a operațiunilor crosstrade efectuate în cadrul transporturilor bilaterale
    Atenție! In cazul camioanelor noi echipate cu tahograf inteligent 2, va informam cu privire la aspecte importante referitoare la cardul tahograf utilizat de șofer. Totodată, atenționăm cu privire la noile condiții de exceptare de la detașare a operațiunilor crosstrade efectuate în cadrul transporturilor bilaterale Citiți
    1. CE a revizuit clarificările privind întoarcerea acasă a vehiculelor
      Premium
      CE a revizuit clarificările privind întoarcerea acasă a vehiculelor
      Comisia Europeană a publicat pe 13.09.2022 clarificările (Întrebări și răspunsuri) revizuite cu privire la întoarcerea acasă a vehiculului. Citiți
    2. Pliante informative ELA privind detașarea și timpii de conducere și de odihnă
      Pliante informative ELA privind detașarea și timpii de conducere și de odihnă
      Autoritatea Europeană a Muncii - ELA a publicat 2 pliante informative pentru șoferii și operatorii din sectorul transportului rutier care sunt acum disponibile în limba română. Citiți
    3. CE răspunde UNTRR: Franța și Statele Membre pot aplica regulile naționale de detașare șoferilor vehiculelor sub 3,5 tone până la 30.06.2026
      CE răspunde UNTRR: Franța și Statele Membre pot aplica regulile naționale de detașare șoferilor vehiculelor sub 3,5 tone până la 30.06.2026
      Comisia Europeană a răspuns UNTRR că Directiva 1057/2020 stabilind reguli speciale privind detașarea conducătorilor auto (Lex specialis) se aplică numai pentru șoferii vehiculelor dotate cu tahograf și care sunt acoperite de Regulamentul 561/2006 privind timpii de conducere și de odihnă. Citiți
Vizualizare ca Grilă Lista

6 Articole

articole pe pagină

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.