Setati descendent

Articolele 1-6 din 109

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista
  1. Șoferul-patron poate petrece repausul de 45 ore în camion?
    Șoferul-patron poate petrece repausul de 45 ore în camion?
    La un control în trafic, un șofer- patron (self-employed) a primit amendă pentru că a efectuat repausul de 45 ore în camion. Citiți
  2. Actualizare: țările care publică oficial amânarea amenzilor pentru retro-echipare
    Țările care au publicat oficial amânarea amenzilor pentru retro-echiparea cu G2V2. Actualizare privind Olanda, 30.01.2025  
    Aflați care sunt Statele Membre care au publicat deja oficial decizia de a nu sancționa și de a nu aplica nicio altă pedeapsă transportatorilor care nu și-au retro-echipat încă cu G2V2 vehiculele dotate cu tahografe analogice și digitale, care operează transport rutier internațional Citiți
  3. CE: amânarea 2 luni a amenzilor pentru retroechiparea G2V2
    CE: Amânarea cu 2 luni a amenzilor pentru retro-echiparea cu tahografe inteligente V2G2, acceptată în consens de Statele Membre
    Comisia Europeană - DG MOVE a publicat raportul ultimei reuniuni a Comitetului pentru Transport Rutier, arătând că  s-a ajuns la un consens între statele membre pentru amânarea până la 28.02.2025 a aplicării amenzilor legate de obligația de retroechipare cu tahograf inteligent G2V2 a vehiculelor dotate cu tahograf analogic și digital care operează transporturi rutiere internaționale în UE. Citiți
  4. Amânarea amenzilor pentru retro-echiparea cu V2G2
    Victorie pentru transportatori: amenzile pentru retro-echiparea cu tahografe inteligente V2G2 amânate până la 1 martie 2025
    UNTRR este singura asociație din România care a solicitat la CE amânarea retro-echipării cu tahograf inteligent V2G2 Citiți
  5. Retro-echiparea cu G2V2 și controlul ultimelor 56 zile
    Dialog social european în transporturi: efectele deciziei CJUE , retro-echiparea cu G2V2 și controlul ultimelor 56 zile înregistrate în tahograf
    UNTRR a participat la Comitetul de Dialog Social in Sectorul Transporturilor Rutiere din UE - CDS UE care a avut loc pe 20 noiembrie 2024 la Bruxelles. Citiți
  6. CE: Controlul ultimelor 56 zile in cazul cardurilor mai vechi
    Controlul ultimelor 56 zile: precizări CE privind vechimea cardului de șofer și înregistrarea trecerii frontierei
    Ce trebuie știut privind controlul ultimelor 56 de zile, de la 01.01.2025: consultați recomandările Comisiei Europene pentru șoferii care folosesc versiuni mai vechi ale cardurilor tahograf și precizări privind înregistrarea trecerii frontierei Citiți
Setati descendent

Articolele 1-6 din 109

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.