Setati descendent

Articolele 1-6 din 79

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista
  1. Monitorizarea retroechipării cu tahograf inteligent 2 - participați la sondajul IRU!
    Monitorizarea retroechipării cu tahograf inteligent 2 - participați la sondajul IRU!
    Până la 31 decembrie 2024, Pachetul Mobilitate 1 prevede retro-echiparea cu tahograf inteligent 2 a tuturor autovehiculelor dotate cu tahografe analogice și digitale care operează transporturi rutiere internaționale, ceea ce poate ridica numeroase probleme legate de  întârzieri și costuri suplimentare pentru firmele de transport. Citiți
  2. Digitalizarea aplicării Pachetului Mobilitate 1 și un model de acord privind controlul în trafic, discutate de Comisia de Afaceri Sociale a IRU la Bruxellels
    Digitalizarea aplicării Pachetului Mobilitate 1 și un model de acord privind controlul în trafic, discutate de Comisia de Afaceri Sociale a IRU la Bruxellels
    Comisia de Afaceri Sociale- CAS IRU s-a reunit la Bruxelles pe 07 februarie 2024 pentru a discuta stadiul dosarelor sociale importante pentru industria transporturilor rutiere la nivel european și internațional, precum și un model de acord privind controlul în trafic al șoferilor profesioniști. Citiți
  3. Danemarca: se majorează salariul minim pentru șoferii detașați de la 1 ianuarie 2024
    Danemarca majorează salariul minim pentru șoferii detașați de la 1 ianuarie 2024
    Salariu minim pentru șoferii detașați care efectuează cabotaj sau transport pe segmentul de drum parcurs în cadrul unei operațiuni de transport combinat sau operațiuni de transport internațional nebilateral în Danemarca se majorează. Citiți
  4. Transportatorii și șoferii din UE au nevoie de un calculator comun al remunerației pentru șoferii detașați
    Transportatorii și șoferii din UE au nevoie de un calculator comun al remunerației pentru șoferii detașați
    Într-o scrisoare adresată Comisiei Europene, IRU și ETF au solicitat CE să asigure operatorilor de transport rutier și șoferilor profesioniști îndrumările necesare și un calculator comun la nivel european, având în vedere dificultățile majore legate de dispozițiile naționale complicate și numeroase privind remunerația minimă a șoferilor detașați. Citiți
  5. Stabilirea unei Agenții Europene de Transport Rutier, discutată de CE cu partenerii sociali europeni, alături de Pachetul Mobilitate 1 și măsuri pentru angajarea șoferilor extracomunitari
    Stabilirea unei Agenții Europene de Transport Rutier, discutată de CE cu partenerii sociali europeni, alături de Pachetul Mobilitate 1 și măsuri pentru angajarea șoferilor extracomunitari
    UNTRR a participat la Comitetul de Dialog Social in Sectorul Transporturilor Rutiere din UE care a avut loc pe 23 noiembrie 2023 la Bruxelles. Citiți
  6. Un câștig pentru șoferii de autocare: TRAN a adoptat amendamentele de compromis privind timpii de conducere și odihnă
    Un câștig pentru șoferii de autocare: TRAN a adoptat amendamentele de compromis privind timpii de conducere și odihnă
    TRAN a adoptat astăzi amendamentele de compromis pentru stabilirea unor reguli specifice privind timpii de conducere și odihnă pentru șoferii de autocare turistice. Citiți
Setati descendent

Articolele 1-6 din 79

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.