Setati descendent

Articolele 1-6 din 108

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista
  1. Măsuri împotriva traficului de migranți
    Măsuri împotriva transportatorilor implicați în traficul de migranți, discutate la nivel european
    Parlamentul European și Consiliul au reluat discuțiile privind o propunere a Comisiei Europene din 2021, care vizează introducerea unor măsuri împotriva operatorilor de transport care facilitează sau sunt implicați în traficul de migranți. Citiți
  2. Șoferul-patron poate petrece repausul de 45 ore în camion?
    Șoferul-patron poate petrece repausul de 45 ore în camion?
    La un control în trafic, un șofer- patron (self-employed) a primit amendă pentru că a efectuat repausul de 45 ore în camion. Citiți
  3. Actualizare: țările care publică oficial amânarea amenzilor pentru retro-echipare
    Țările care au publicat oficial amânarea amenzilor pentru retro-echiparea cu G2V2. Actualizare privind Olanda, 30.01.2025  
    Aflați care sunt Statele Membre care au publicat deja oficial decizia de a nu sancționa și de a nu aplica nicio altă pedeapsă transportatorilor care nu și-au retro-echipat încă cu G2V2 vehiculele dotate cu tahografe analogice și digitale, care operează transport rutier internațional Citiți
  4. CE: amânarea 2 luni a amenzilor pentru retroechiparea G2V2
    CE: Amânarea cu 2 luni a amenzilor pentru retro-echiparea cu tahografe inteligente V2G2, acceptată în consens de Statele Membre
    Comisia Europeană - DG MOVE a publicat raportul ultimei reuniuni a Comitetului pentru Transport Rutier, arătând că  s-a ajuns la un consens între statele membre pentru amânarea până la 28.02.2025 a aplicării amenzilor legate de obligația de retroechipare cu tahograf inteligent G2V2 a vehiculelor dotate cu tahograf analogic și digital care operează transporturi rutiere internaționale în UE. Citiți
  5. Amânarea amenzilor pentru retro-echiparea cu V2G2
    Victorie pentru transportatori: amenzile pentru retro-echiparea cu tahografe inteligente V2G2 amânate până la 1 martie 2025
    UNTRR este singura asociație din România care a solicitat la CE amânarea retro-echipării cu tahograf inteligent V2G2 Citiți
  6. Retro-echiparea cu G2V2 și controlul ultimelor 56 zile
    Dialog social european în transporturi: efectele deciziei CJUE , retro-echiparea cu G2V2 și controlul ultimelor 56 zile înregistrate în tahograf
    UNTRR a participat la Comitetul de Dialog Social in Sectorul Transporturilor Rutiere din UE - CDS UE care a avut loc pe 20 noiembrie 2024 la Bruxelles. Citiți
Setati descendent

Articolele 1-6 din 108

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.