Pachet mobilitate 1
- Pachetul Mobilitate 1 - progresul actelor de punere în aplicare și clarificărilor CE
- Marian-Jean Marinescu: Comisia Europeană va trebui să propună o modificare legislativă a Pachetului Mobilitate. Acest lucru nu poate fi evitat
- 19.02.2021 - A fost publicat studiul Comisiei Europene, realizat de firma Ricardo, de evaluare a impactului care plasează obligația de returnare periodică a vehiculului în statul membru de stabilire prevăzut în Reg (CE) nr. 1071/2009 și Reg. (CE) nr. 1072/2009
- 10.02.2021 - Comisia Europeană a publicat traducerea în limba română a primului set de clarificări referitoare la noile prevederi ale Pachetului Mobilitate 1
- 30.11 2020 - Comisia Europeană a publicat primului set de clarificări referitoare la noile prevederi ale Pachetului Mobilitate 1
- Studiul KPMG - Analiza de impact a modificărilor Pachetului Mobilitate 1 asupra sectorului de transport rutier de marfă
- Studiu Interbiz Gmbh: Impactul Pachetului Mobilitate 1 asupra industriei de transport din România
- Studiu Leuven: Impactul Pachetului Mobilitate 1 asupra industriei de transport rutier, cu accent special asupra țărilor periferice
- Chestionar UNTRR și KPMG de evaluare a impactului Pachetului Mobilitate 1. Termen limită de răspuns 14.09.2020!
- Declarație notarială pentru șoferii care nu vor să se întoarcă acasă - model furnizat de cabinetul de avocatură Paulopol
- Scenarii privind întoarcerea acasă a șoferilor la 3 sau 4 săptămâni conform Regulamentului (UE) 2020/1054 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 iulie 2020 de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006
- Întoarcerea acasă a șoferilor nu este obligatorie, conform precizărilor Ministerului Transporturilor din Germania
- Contribuiți la studiul Comisiei Europene de evaluare a obligației de întoarcere a camioanelor în mod regulat în statul membru de stabilire
- Regulamentul (UE) 2020/1054 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 iulie 2020 de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 în ceea ce privește cerințele minime referitoare la duratele de conducere zilnice și săptămânale maxime, pauzele minime și perioadele de repaus zilnic și săptămânal și a Regulamentului (UE) nr. 165/2014 în ceea ce privește poziționarea prin intermediul tahografelor
- 31.07.2020_REGULAMENTUL (CE) NR. 561/2006 din 15 martie 2006 privind armonizarea anumitor dispoziţii ale legislaţiei sociale în domeniul transporturilor rutiere, de modificare a Regulamentelor (CEE) nr. 3821/85 şi (CE) nr. 2135/98 ale Consiliului şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 3820/85 al Consiliului
- 31_07_2020_REGULAMENTUL (UE) NR. 165/2014 din 4 februarie 2014 privind tahografele în transportul rutier, de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 3821/85 al Consiliului privind aparatura de înregistrare în transportul rutier şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului privind armonizarea anumitor dispoziţii ale legislaţiei sociale în domeniul transporturilor rutiere
- Regulamentul (UE) 2020/1055 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 iulie 2020 de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1071/2009, (CE) nr. 1072/2009 și (UE) nr. 1024/2012 în vederea adaptării acestora la evoluțiile sectorului transportului rutier
- Regulamentul (UE) 2020/1056 al Parlamentului European și al Consiliului din 15 iulie 2020 privind informațiile electronice referitoare la transportul de mărfuri (Text cu relevanță pentru SEE)
- Directiva (UE) 2020/1057 a Parlamentului European și a Consiliului din 15 iulie 2020 de stabilire a unor norme specifice cu privire la Directiva 96/71/CE și la Directiva 2014/67/UE privind detașarea conducătorilor auto în sectorul transportului rutier și de modificare a Directivei 2006/22/CE în ceea ce privește cerințele de control și a Regulamentului (UE) nr. 1024/2012
- Timpii de conducere și de odihnă: datele în care devin aplicabile prevederile cheie ale Pachetului Mobilitate 1
- Termenele de aplicare a Pachetului Mobilitate și a noilor reguli privind digitalizarea transportului de mărfuri
- Declarația Comisiei Europene referitoare la Pachetul Mobilitate 1 publicat în Jurnalul Oficial UE pe 31.07.2020
- Atenție! Noile reguli privind timpii de conducere și de odihnă intră în vigoare din 20.08.2020
- Pachetul Mobilitate 1 s-a publicat astăzi, 31.07.2020, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene
- 29.07.2020, Analiza UNTRR – Noile reguli privind aplicarea detașării în transporturile rutiere și cerințele de control aduse de Pachetul Mobilitate 1
- 27.07.2020: Analiza UNTRR - noile reguli privind accesul la profesie și la piața de transport rutier de marfă, aduse de Pachetul Mobilitate 1
- 22.07.2020: Analiza UNTRR - noile reguli privind timpii de conducere și de odihnă aduse de Pachetul Mobilitate 1
- Întrebări și răspunsuri privind Pachetul Mobilitate 1
- Comisarul de Transport a declarat că studiul de impact al Pachetului Mobilitate 1 va fi finalizat anul acesta, iar CE poate prezenta o propunere legislativă specifică
- Textele finale ale Pachetului Mobilitate 1 adoptate de Parlamentul European pe 08-09.07.2020
- Pachetul Mobilitate 1 a fost adoptat. Care sunt următorii pași?
Ultima modificare a paginii: 19.03.2021